
Vendsyssel Håndbolds ledelse medgiver blankt og med det samme efter kampen, at spillerne lørdag leverede en indsats, som tangerede det pinlige mod Fredericia.
– Vi spiller en kamp, hvor ingen spillere rammer niveau, men vi glemmer samtidig at fighte, og det er en ting man altid kan gøre. Vi kommer egentlig godt fra start og bringer os foran 2-0, men ved stillingen 4-3 tager Fredericia time-out, noterer direktør Jan Hansen.
Vendsyssel Håndbold vs Fredericia HK
Vendsyssel Håndbold vs Fredericia HK lørdag 6. januar 2018
Geplaatst door Vendsyssel Håndbold op zaterdag 6 januari 2018
Vil man have analysen af kampen bekræftet, kan man se eller gense den ovenfor.
– Efter den time-out ændrer kampen karakter, og Fredericia begynder at tage fra og kommer foran vel anført af Camilla Pytlick, som vi helt glemte at tackle i dagens opgør. Det kendertegner desværre dagens kamp, at vi glemmer at tackle. Vi står passivt og lægger parader, men Fredericia spillerne var kloge nok til at skyde på kant af disse parader. Ved pause var vi bagud med 10-16, konstaterer Jan Hansen.
Anden halvleg blev desværre ikke bedre, idet klubben med ledelsens egne ord leverer vel nok sæsonens dårligste indsats på hjemmebane. Kampen ender 23-30 på en dag, hvor kollektivet havde fridag.
– Nu gælder det fokus på den kommende uge, som byder på Santander Cup kamp og udekamp i Rødovre, slutter Jan Hansen.
Foto: Arkiv.





















































