
Denne lørdag går det løs i den anden halvdel af turneringen. Vendsyssel Håndbold skal møde holdene i samme rækkefølge, som det hele startede i september 2017
– Der er bare byttet rundt på hjemme og udebane. Derfor er det Fredericia, som kommer på besøg i Arena Nord, og det bliver en hård nød at knække, men vi vil forsøge, fastslår direktør Jan Hansen.
– Fredericia har mange spændende spillere i truppen, og vi skal særligt holde et vågent øje til Camilla Pytlik og Roberta Ivanauskaite. De to kan virkelig skyde godt, så der skal arbejdes på at holde dem fra netop rollen som skytter. Formår vi dette, så er der en chance for, at vi kan få point ud af kampen, uddyber Jan Hansen.
– Vi er klar til at give den maks gas i begge ender af banen, og vi ser frem til at byde Pernille velkommen i kamp. Samtidig er vi glade for, at nogle af dem, som har været langtidsskadede nu begynder at spille igen, tilføjer direktøren fra Vendsyssel Håndbold.
– Vi glæder os til kampen og håber, du kommer i Arenaen og bakker pigerne op, for det fortjener de virkelig.
Der er kampstart kl. 15.00 i Arena Nord og mulighed for at komme med bus for 100 kr. incl. entré kl. 13.30 fra Jye’s Bagbutik i Hirtshals.
Foto: Arkiv.





















































