
Fredag den 15. december var sidste frist for tilmelding, men allerede mandag den 18. er arrangørerne klar med programmet til lørdag den 6. januar, hvor Hirtshals Boldklub afvikler Firmafodbold 2018.
– I år er der tilmeldt 15 herrehold og 20 mixhold. Det vil sige, at der er to puljer i 1. division mix og 2. division mix og herre, og i alle puljer er der fem hold. Pulje A og B i hver division spiller samtidig og 1. pladsen i hver pulje mødes i finalen. I 1. division herre er der fem hold i puljen, hvor der er pokaler til 1. og 2. pladsen, forklarer Kurt ”Nisvis” Christensen og Steffen Ledet.
– Husk at være spilleklar i god tid, da vi kan være og tit er 5 minutter foran tiden i programmet. Vi modtager gerne spurtpræmier ved dommerbordet, hvis I har lyst til at medbringe noget. Spurtpræmier gør det en lille tand sjovere, tilføjer de to garvede tovholdere.
– Vi glæder os til at se jer alle, gode og såvel knap så gode spillere, til en lørdag med masser af god fodboldunderholdning, til fordel for ungdomsarbejdet i Hirtshals, slutter Kurt ”Nisvis” Christensen og Steffen Ledet.





























































