Elever fra Hirtshals Skole så forestilling på Vendsyssel Teater

Efter forestillingen "Da julemanden tog på ferie" var børnene fra Hirtshals Skole forbi Kyssetræet på Springvandspladsen i Hjørring.

205

Eleverne fra 1. A og børnehaveklassen fra Hirtshals Skole var torsdag på Vendsyssel Teater og se forestillingen Da julemanden tog på ferie. Alle kørte med toget op og hjem igen.

Eleverne i 1. klasse syntes, det var en rigtig god og sjov Forestilling, og så var det for rigtig mange den aller første gang de besøgte det flotte nye Vendsyssel Teater i Hjørring.

Inden turen hjem nåede børnene også lige at se den storslåede og flotte julebelysning samt at gå igennem Kyssetræet foran Rådhuset på Springvandspladsen.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments