Hjørring International holdt lørdag julemøde i Sømandskirken

Den konservative Mette Jensen er blandt initiativtagerne til Hjørring International, der i dag havde julekomsammen i Den Svenske Sømandskirke i Hirtshals.

297

Tilbage i 2015 var der en gruppe lokale, som tog kontakt til de mange udenlandske ansatte primært ved DTU Aqua for at skabe et netværk , som den ret store gruppe af ansatte og studerende ved virksomheder kunne bruge for at skabe en stærkere relation til Hirtshals, så de i større udstrækning ville slå sig ned i Hjørring Kommune.

– Med Rikke Ishøy fra Hjørring Kommune som en virkelig stærk tovholder er der efterfølgende skabt et godt fundament og masser af netværk, som både de voksne og børnene har stor fornøjelse af. I dag havde vi pakkespil og flettede julestjerner og der blev selvfølgelig serveret gløgg og æbleskiver, fortæller den konservative Mette Jensen, som er nyvalgt byrådsmedlem i Hjørring Kommune.

Nationaliteterne denne lørdag var norsk, tysk, tjekkisk, portugisisk og bulgarsk.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments