
Hirtshals Havn og en række virksomheder fik fredag besøg af den norske fiskeriminister Per Sandberg.
Desuden deltog Baard Sekkingstad, som er direktør for norske Sekkingstad A/S, der som tidligere omtalt på FlaskePosten er ved at opføre den store lakseterminal på matriklen, som tidligere rummede domicilet for Skagerak Group. Dernæst deltog også Carl Erik Arnesen fra virksomheden Hav Line, der skal sejle de opdrættede laks til Hirtshals Havn fra havbrugene ved Norge.
Den norske delegation blev modtaget af borgmester Anne Boelt, der tog gæsterne med på besøg hos Danish Salmon og Skagerak Salmon.
Endelig fik nordmændende også en guidet rundvisning på Nordsøen Forskerpark og hos Hirtshals Fisketerminal.
Foto: Stein-Erik Linna.
























































