
Det var den gamle Hirtshals Kommunes tidligere erhvervschef Jørn Munk, der formelt afsluttede valghandlingen tirsdag aften kl. 20.00 ved udenfor døren ind til idrætshallen med malmfuld røst at spørge, om flere ønskede at afgive deres stemme, hvilket ikke var tilfældet, hvorefter han med klokkebimlen afsluttede den lokale afstemning ved KV17.
I minutterne frem til kl. 20.00 var det en håndfuld lidt ærgerlige lokalpolitikere, der måtte konstatere, at valgdeltagelsen traditionen tro igen er lav ved et kommunalvalg, idet den formentlig ender lige under resultatet i 2013. Herefter er der kun tilbage at afvente stemmeoptællingen og den efterfølgende konstituering på Vendelbohus.






















































