Knud Størup i samtale med borgmester Arne Boelt

FlaskePosten bringer i samarbejde med HAS og Skaga FM her i opløbet til af valgkampen den sidste udsendelse om de 12 spidskandidater til KV17 i Hjørring Kommune.

208

FlaskePosten bringer her i samarbejde med Hjørring Antenneselskab og Skaga FM Knud Størups samtale med Socialdemokratiets spidskandidat, som selvfølgelig er den siddende borgmester Arne Boelt om KV17 i Hjørring Kommune.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments