Knud Størup snakker kommunalvalg med Mette Marie Harbo Arleth fra Alternativet

FlaskePosten bringer i samarbejde med HAS og Skaga FM her i opløbet til KV17 det andet portræt af de 12 spidskandidater til KV17 i Hjørring Kommune.

241

FlaskePosten bringer her i samarbejde med Hjørring Antenneselskab og Skaga FM tidligere bormester Knud Størups samtale med Mette Marie Harbo Arleth fra Alternativet om KV17 i Hjørring Kommune.

Frem mod kommunalvalget den 21. november vil vi på den lokale webavis slippe debatten fri og sætte fokus på den lokalpolitik og de politikere, som har indflydelse på livets gang i Hjørring Kommune.

 

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments