Emil Fjeldvig vandt lørdag DM

Judokæmperen Emil Fjeldvig fra Hirtshals har lørdag deltaget ved og tillige vundet Danmarks Mesterskabet. 

396

Der blev kæmpet på 5 måtter ved DM, idet ikke færre end 370 kæmpere var i gang i den flotte hal Fælleden i Skanderborg.

Emil Fjeldvig fra Hirtshals stillede op i U 15 A + 66 kg. Der var 5 deltagere i vægtklassen, men kun Emil og Gustav von Podewils fra Odense som A kæmpere. Det vil sige, de er højere gradueret og derfor i den bedste række.

Geplaatst door Heidi Fjeldvig Andersen op zaterdag 11 november 2017

Så der blev kæmpet bedst ud af 3 kampe mellem Emil og Gustav. Begge kampe vandt Emil suverænt og kan nu for første gang kalde sig Danmarks Mester.

Emil er tidligere Jysk/Fynsk Mester og fik sidste år bronze ved DM.

6 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments

Stort tillykke til Emil Fjeldvig

8 år siden

Tillykke Emil. Det er fortjent

8 år siden

Flot Emil. Det kræver et stort arbejde og talent, at blive Danmarksmester. Tillykke

8 år siden

Stort tillykke Emil…

Henrik Vendelbo
8 år siden

Tillykke ???? men hvad er han blevet Danmarks mester i ???

8 år siden

Jonas Kassow Andersen