
Flere end et par hundrede mennesker var denne mandag kl. 16.00 mødt op på Springvandspladsen i Hjørring. Her mødtes de for at demonstrere mod hetz af folkevalgte og for demokrati.
– Heldigvis viste rigtig mange borgere deres vilje til at forsvare demokratiet og afvise mennesker, der vil lukke munden på andre med trusler, chikane og vold. Demokrati kræver respekt for andre mennesker. Mange strømninger i det moderne samfund trækker en anden vej. Netop derfor er der grund til at slutte kreds om demokratiet og dets institutioner. Det gjorde vi i Hjørring denne eftermiddag, noterede efterfølgende socialdemokraten Peter Duetoft.

We are NOT going to take it!
Geplaatst door Jørgen Bing op maandag 30 oktober 2017
Foto: Hanne Hvidegaard og Mette Jensen.
Videoklip: Jørgen Bing.
Link til tidligere artikel: Politibeskyttelse til Arne Boelt
Frem mod det næste kommunalvalg, der finder sted den 21. november, vil vi på den lokale webavis slippe debatten fri og sætte fokus på den lokalpolitik og de politikere, som har indflydelse på livets gang i Hjørring Kommune.






















































Det er bare i orden, det må ikke være stilen at folkevalgte skal chikaneres og trues med vold under udførelse af deres arbejde.
Dette bør straffes hårdt !
Det er ikke i orden at blive truet:(. Men der var noget som ikke passede helt som Arne boelt sagte i Nyhederne. Arne boelt påstod det startede med sagen med den 10 årige dreng der lyver Arne boelt på åben skærm,. Det startede 5 måneder før sagen om den 10 årige dreng. Meget underligt at der ikke blev vist bilder af hvad der er blevet gjordt mod Arne boelt ejendom det undrer mig meget. Da det er normal procedure at det bliver vist på TV Nyhederne meget beklageligt at det skulle komme lige op til valget. Og nej det er ikke i orden at true folk :(. PS hvis i tror på Arnes udsagn så er i godtroende