Martin Eriksen er optimist før oprykningskamp lørdag på Schlie Arena

Martin Eriksen er optimist før oprykningskampen til Jyllandsserien lørdag og opfordrer alle til at bakke op på Schlie Arena.

364
Endelig står Hirtshals Boldklubs førstehold  med den kamp, som trænere og spillere har set frem til hele året og som lørdag kl. 15.30 spilles hjemme på Schlie Arena.
– Vi har egentlig haft ambitioner om at rykke op i flere sæsoner nu, men vores spil har aldrig helt fungeret! Det har det heldigvis gjort dette efterår og vi har aldrig været i tvivl om, at vi ville stå med oprykningskampen før eller siden. At vi så samtidig kan gøre det på hjemmebane er helt fantastisk, siger Martin Eriksen.
– Vi står over for Jetsmarks divisionreserver som normalvis er en af de helt svære kampe. De har dog haft et ualmindeligt stort formdyk på det seneste, hvorfor vi bør kunne gå ind til kampen med et langt større overskud. Omvendt har de intet at tabe, så deres mission må vel være at ødelægge dagen for os!
– Heldigvis står vi i den gunstige position, hvor Frederikshavn SKAL vinde deres kamp mod formstærke Aabybro. Gør de ikke det er vores oprykning sikret uanset resultat i kampen mod Jetsmark. Så vi kan i princippet gå til halvleg og få nyheden om, at vi er rykket op.
– Jeg vil dog understrege, at intet er afgjort på forhånd! Vi skal spille op til vores bedste og lave et sikkert resultat. Så vi opfordrer folk til at komme på Schlie Arena lørdag 15.30, også selvom vejrudsigten siger storm, fastslår Martin Eriksen
0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments