
Borgmester Arne Boelt bliver nedenfor spurgt om udvalgte emner på byrådets møde onsdag. Henrik Ledet fra Skaga FM stiller spørgsmål og får svar om blandt andet museernes økonomi og fremtiden for Vendelbohus samt flere andre emner på dagsordenen for onsdagens byrådsmøde i Hjørring Kommune.
Frem mod det næste kommunalvalg, der finder sted den 21. november, vil vi på den lokale webavis slippe debatten fri og sætte fokus på den lokalpolitik og de politikere, som har indflydelse på livets gang i Hjørring Kommune.
























































Intet om 10 årig dreng
Skulle du Arne ikke få den 10 årige dreng hjem til sin mor ? Eller mangler du flere lig på bordet ? Håber du sover uroligt om natten Men vi kommer talrigt. Ro får du aldrig, før 10 årige er løsladt fra sit fængsel.
du er da ikke rigtig klog at høre på og trusler du kommer med jeg håber du bliver politianmeldt med det du skriver føj.
Uanset parti og holdning, så vil en ordentlig tone da være at foretrække
Du har ret, de kommentarer som fremføres af nogle personer er virkelig skræmmende, det er utroligt at folk kan være så modbydelige i der kommentarer.
Hirtshals havn i hans reklame den har det svin og kupmager intet med at gøre gå af dit røvhul
Han skal væk , han er arrogant og ligeglad med borgerne, hans følgere i de andre partier skal ikke ha en stemme, nye ærlige folk i byrådet, Stem personligt på Michael Engbjerg og Ole Kjærgaard df
Nej nej han er sku ikk ligeglag med Hjørring alt skal samles der utrolig at der er så mange mennesker i Hjørring der er skudt i låget og stemmer på ham
Sig mig lige engang er det ikke noget der tilhører Hirtshals by det der hænger bagved denne mandsperson…..
Hirtshals er guldægget for Hjørring Kommune, men vi bliver undladt…! :'( 🙁
Lars Krag-Hansen. Arne er blevet sparket af en HEST da han var dreng.
Så han har ikke så mange brikker hjem. Og dem han har står SKAK MAT. ???
Knoldsparker
Hjørring hjørring hjørring
Nu får vi se om han kommer ned til os i dag. Vi har jo underskrifter med.
Kom til demonstration for den 10 årige dreng i dag. SAGEN ER NEM. 10 ÅRIGE SKAL HJEM. SAGEN ER NEM 10 ÅRIGE SKAL HJEM. HVORNÅR ? NU.
TOMRUM ? NEJ.
HJERTERUM ? JA.
SAGEN ER NEM 10 ÅRIGE SKAL HJEM. NU.
Hvad er alternativet; privatisering af helst alt, vil sku nødigt blive gammel hvis al hjemmepleje overgår til private, hvad så hvis de lukker, så er der ingen back up