Interview med Arne Boelt som optakt til byrådsmødet onsdag i Hjørring

Borgmester Arne Boelt svarer på spørgsmål fra Henrik Ledet før onsdagens byrådsmøde i Hjørring Kommune.

431

Borgmester Arne Boelt bliver nedenfor spurgt om udvalgte emner på byrådets møde onsdag. Henrik Ledet fra Skaga FM stiller spørgsmål og får svar om blandt andet museernes økonomi og fremtiden for Vendelbohus samt flere andre emner på dagsordenen for onsdagens byrådsmøde i Hjørring Kommune.


Frem mod det næste kommunalvalg, der finder sted den 21. november, vil vi på den lokale webavis slippe debatten fri og sætte fokus på den lokalpolitik og de politikere, som har indflydelse på livets gang i Hjørring Kommune.

15 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments
8 år siden

Intet om 10 årig dreng

8 år siden

Skulle du Arne ikke få den 10 årige dreng hjem til sin mor ? Eller mangler du flere lig på bordet ? Håber du sover uroligt om natten Men vi kommer talrigt. Ro får du aldrig, før 10 årige er løsladt fra sit fængsel.

kim
8 år siden

du er da ikke rigtig klog at høre på og trusler du kommer med jeg håber du bliver politianmeldt med det du skriver føj.

8 år siden

Uanset parti og holdning, så vil en ordentlig tone da være at foretrække

8 år siden

Du har ret, de kommentarer som fremføres af nogle personer er virkelig skræmmende, det er utroligt at folk kan være så modbydelige i der kommentarer.

8 år siden

Hirtshals havn i hans reklame den har det svin og kupmager intet med at gøre gå af dit røvhul

8 år siden

Han skal væk , han er arrogant og ligeglad med borgerne, hans følgere i de andre partier skal ikke ha en stemme, nye ærlige folk i byrådet, Stem personligt på Michael Engbjerg og Ole Kjærgaard df

8 år siden

Nej nej han er sku ikk ligeglag med Hjørring alt skal samles der utrolig at der er så mange mennesker i Hjørring der er skudt i låget og stemmer på ham

8 år siden

Sig mig lige engang er det ikke noget der tilhører Hirtshals by det der hænger bagved denne mandsperson…..

8 år siden

Hirtshals er guldægget for Hjørring Kommune, men vi bliver undladt…! :'( 🙁

8 år siden

Lars Krag-Hansen. Arne er blevet sparket af en HEST da han var dreng.
Så han har ikke så mange brikker hjem. Og dem han har står SKAK MAT. ???

8 år siden

Knoldsparker

Hjørring hjørring hjørring

8 år siden

Nu får vi se om han kommer ned til os i dag. Vi har jo underskrifter med.
Kom til demonstration for den 10 årige dreng i dag. SAGEN ER NEM. 10 ÅRIGE SKAL HJEM. SAGEN ER NEM 10 ÅRIGE SKAL HJEM. HVORNÅR ? NU.
TOMRUM ? NEJ.
HJERTERUM ? JA.
SAGEN ER NEM 10 ÅRIGE SKAL HJEM. NU.

8 år siden

Hvad er alternativet; privatisering af helst alt, vil sku nødigt blive gammel hvis al hjemmepleje overgår til private, hvad så hvis de lukker, så er der ingen back up