Michael Vajhøj afholder auktion til fordel for Knæk Cancer

Michael Vajhøj tager ikke kun spøg for spøg og alvor kun alvorligt, men samler med et glimt i øjet og en auktion ind til Knæk Cancer.

403

Uge 43 er ensbetydende med Knæk Cancer. Derfor skal der naturligvis samles ind til det gode formål.

– De seneste år har en del spurgt, om ikke jeg ville lave “den med katten” som plakat. Så det er naturligvis dén, der skal hjælpe med indsamlingen i år. I fuld valgplakatstørrelse på 80×60 cm naturligvis. De er allesammen nummerede fra 1 til 10 og vil blive solgt til de 10, som giver det højeste bud, fortæller bankmanden Michael Vajhøj, der er bedst kendt som byrådsmedlem for Liberal Alliance og konferencier hos Hirtshals Musikforening.

Du giver et bud ved at sende en mail til [email protected], hvor du skriver, hvor meget du gerne vil byde. Det eneste, du behøver skrive i mailen, er dit bud.

Auktionen udløber, når uge 43 slutter, altså søndag den 29. oktober kl. 23.59.

Disclaimer:
For at få plakaten skal du efter beskeden om, at du har vundet auktionen, selv 
overføre pengene til Knæk Cancer og sende en kvittering til Michael Vajhøj. Så vil plakaten blive leveret hurtigst muligt bagefter.

Skulle der være “uafgjort” imellem de indkomne bud, tillader Michael Vajhøj sig at trække lod.

19 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments
8 år siden

Pinligt med pinligt på ! Sikke et valg stunt … Og lige i gabet på kræftens bekæmpelses trælse medie stunt !!

8 år siden

Hej Tove. Jeg har de sidste mange år lavet indsamling med samme formål. Så nej, det er ikke et valgstunt. ? Vh Michael

8 år siden

Sidst blev der iøvrigt indsamlet 17.900 kr. ??

Men der er tale om ti valgplakater… Hvordan kan det være andet.
Jeg er enig i det er dybt usmagligt.

8 år siden

Hvordan Sørensen kan det være et stunt?? Ligegyldigt hvornår indsamlingen finder sted, går pengene stadig ubeskåret til formålet!

Tværtimod er det da et rigtig godt tidspunkt at skabe ‘awareness’ på? Alt andet lige, så skabes det fokus på en forfærdelig sygdom, som vi alle bør støtte op om at bidrage med midler for at bekæmpe.

up, Michael

En smule usmagligt at slå plat på cancer på den måde.

8 år siden

Eneste der er usmageligt her, er vist dig……

Tør man spørge hvorfor?

8 år siden

Håber ikk din blog om kaffe er ligeså hjernedød som dine utallige dumme kommentarer, så får du i hvert fald ingen følgere ? ……

Så fordi man finder det usmagelige at forsøge at score stemmer på et cancer stunt, skal min blog kaldes hjernedød. Det var da trist.
Men når nu du nævner den.
I kan jo selv tjekke den ud. http://www.kongenafkaffe.dk

8 år siden

Kære Hans Henrik. De seneste 4 år har jeg lavet lignende initiativer udfra holdningen “det kunne jo være der var nogen der fik et smil på læben, samtidig med at man gør noget godt for andre” – begge dele ved jeg desværre efterhånden ligger fjernt fra din verden, men sådan er det jo. Som skrevet ovenfor blev der sidst samlet 19.700 kr ind – det er da faktisk ganske godt (hvis nu jeg selv skal sige det). Ha’ en god aften. ? /Michael

8 år siden

Hans Henrik Loberg Jensen det er trist at sådan en som dig overhovedet får lov til at have en blog ???

Får lov? Hvem skal jeg spørg om lov? Det har jeg glemt.

Ja, jeg er en sur, bitter og egoistisk person. Der ramte du sørme plet. Øv jeg er gennemskuet.

Men der er vel nogle børn i, endnu ikke har fået ødelagt barndommen for der venter. Så jeg skal da ikke tage din tid mere.(her henvises til de titusinder af børn der nu vokser op i fattigdom på landsplan, men også den store mængde af børn der i Hjørring ikke længere har råd til at komme til klubaften)

8 år siden

Jonas Bak Jensen det er også trist at et parti som Liberal Alliance eksistere, men sådan er der så mange ting. Vi skal alle være her. 🙂

8 år siden

Drenge i behøver ikke svine hinanden til, bare fordi i er uenige.. Alle har vel ret til at have sin mening vedr. denne event uagtet om man er for eller imod.. Min holdning er at jeg nok ville have lavet en anden event, end at donere nogle valgplakater, især når det sagtens kan misforstås.. Men Michael har så valgt dette, og fair nok med det..

Respekt, Michael
Man bør ikke udtale sig, når man ikke kender ham! Michael er et af de sødeste mennesker jeg kender og så har han hjertet på det rette sted ❤️
Enig med Jesper , til Michael og til cancer !

Super initiativ Vajhøj
Om folk hænger plakaten op samme sted som Grisehandler Larsen eller ved siden af husalteret er fuldstændig ligegyldigt, det vigtigste er at prisen er så høj som mulig.
Pøj pøj med auktionen

8 år siden

Respekt for initiativ og den gode sag

8 år siden

Respekt herfra skønne Michael Vajhøj