
Nadia Taalab er 38 år og ønsker brændende at sidde i Hjørring Byråd. Hun brænder nemlig for at gøre en forskel, og for at skabe udvikling og liv omkring sig.
– Jeg er født og opvokset i og omkring Hirtshals og bor i dag i Horne sammen med min dejlige søn Noah og vores tre hunde, fortæller Nadia Taalab.
– Allerede tidligt i livet blev jeg en del af mine forældres virksomhed, og i dag arbejder jeg som Controller/Projektadministrator hos Business Aalborg, der er Aalborg Kommunes erhvervsafdeling.
– Fra min dagligdag der, har jeg et indblik i alle de nordjyske kommuners erhvervsliv, og jeg har set, hvordan andre løser opgaven med at have fingeren på pulsen og skabe gode rammer for vækst.
– I min fritid dyrker jeg både yoga og løb, og med tre hunde får vi gået mange ture i vores skønne natur, som jeg virkelig elsker, slutter Nadia Taalab.
Borgerne ser også ofte Nadia Taalab på banen som frivillig til mange af de aktiviteter, der er i Noahs fodboldklub, i Løbeklubben Havstrygerne og selvfølgelig bag baren til Musik Under Trappen.
Frem mod det næste kommunalvalg, der finder sted den 21. november, vil vi på den lokale webavis slippe debatten fri og sætte fokus på den lokalpolitik og de politikere, som har indflydelse på livets gang i Hjørring Kommune.






















































1reinforce