Nederlag gør ondt hos Vendsyssel Håndbold

Der leveres ingen undskyldninger fra ledelsen, men ses nøgternt på tingene efter Vendsyssel Håndbolds triste nederlag til Gudme. Opmuntrende er dog de direkte videotranmissioner af kampene fremover.

157
Direktør Jan Hansen i snak med den nu afsatte cheftræner Jakob Voldby .

Vendsyssel Håndbold kan på ingen måde være deres indsats bekendt, lyder det fra ledelsen om nederlaget lørdag til Gudme.

En kamp med masser af tekniske fejl og en masse brændte chancer. Holdet spillede sig til en masse frie muligheder, men brændte vel mellem 14-16 af disse chancer, og gør man det, så kan man ikke vinde håndboldkampe.

Vendsyssel Håndbold vs Gudme

LIVE kampen mellem Vendsyssel Håndbold og Gudme lørdag 14. oktober

Geplaatst door Vendsyssel Håndbold op zaterdag 14 oktober 2017

– Vi skal alle kigge indad og love os selv, at fremadrettet skal der andre boller på suppen. Vi er kede af at skuffe jer, der møder frem for at bakke holdet op, men håber I fortsat vil vise den flotte opbakning, lyder det fra ledelsen hos Vendsyssel Håndbold.

– Vi kommer igen og lover jer, at i træningslokalet giver vi den endnu mere gas og er klar til at ofre alt for at give tilbage til jer, der bakker os op.

– Der findes ingen nemme kampe i 1. Division, og hvis man ikke er tilstede, så taber man. Det har vi nu lært her i de første 5 kampe, lyder konklusionen fra ledelsen.

Næste opgave er på udebane mod EH Aalborg. Kampen spilles lørdag den 21. oktober kl. 15.00 i Nørre Sundby Idrætscenter.

Afslutningsvis er det til gengæld voldsomt opmuntrende, at klubben nu er begyndt på at videotransmittere direkte.

Hatteløft for det initiativ!


Foto: Arkiv.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments