Julie Bendsen fra Hirtshals vandt i weekenden DV8 Junior Masters

Julie kunne tilfredst gå fra DV8 Junior Masters med en 6. plads og en bowlingkugle som præmie.

432

Fredag middag tog Julie Bendsen fra Hirtshals håbefuldt fra Hirtshals til Sverige for at deltage i sit første DV8 Junior Masters stævne i Örebro.

Julies første start blev spillet lørdag klokken 12, hvor hun formåede at præstere 954 kegler på 6 serier, hvilket resulterede i en 6. plads i pigerækken. For at hun kunne kvalificere sig til finalen næste dag, skulle hun enten være den pige, som lavede flest kegler eller placere sig i top 8, hvor piger og drenge spillede sammen.

Julie, som til daglig spiller i Hjørring Bowling Club, var opsat på, at præstere bedre i den næste start, som foregik klokken 18 om lørdagen, så hun kunne kvalificere sig til finalen om søndagen. Med den rette indstilling og gode vilje gik Julie ud på banen igen klokken 18, og lavede 1061 kegler på 6 serier, som var nok til at spille sig ind på en 4. plads, og være den førende kvindelige bowler.

Søndag klokken 14, stod Julie igen klar til at spille på bowlingbanen, hvor hun igen skulle placere sig i top 4, for at gå videre til det sidste finalestep. Med et forkert kuglevalg og 35 kegler for lidt, måtte Julie desværre slutte af med en 6. plads ud af 8, hvor hun slog de 2 kvindelige spillere, Malou Eng og landsholdsspilleren Emelie Tiveljung, hvilket så betød, at hun stadig var den bedste kvindelige spiller.

Julie kunne derfor med forståelig tilfredshed tage fra DV8 Junior Masters med en 6. plads og en bowlingkugle som præmie.

Stort tillykke fra FlaskePosten!

4 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments
8 år siden

Tillykke med Julie, Marie-louise Christensen

8 år siden

Godt gået Julie

8 år siden

Super flot Julie

Wow så flot Julie og tillykke