Årsafslutning for damerne i Hirtshals Golfklub

Torsdag den 5. oktober var der en årsafslutning for damerne i Hirtshals Golfklub.

721
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Efter veloverstået generalforsamling, dejlig tapas meny og højt humør torsdag var der tid til uddeling af årspræmier hos Dameklubben i Hirtshals Golfklub:

Vinder Electic B-række:

Nr. 1 Merethe Christensen
Nr. 2 Ruth Andersen
Nr. 3 Nina Vinther

A-række:

Nr. 1 Anna Marie Christensen
Nr. 2 Helle Andersen
Nr 3 Bente R Jensen

Vinder af Årspoint B-række:

Nr. 1 Birthe Wandrich
Nr. 2 Ruth Andersen
Nr. 3 Inger Krejbjerg

A-række:

Nr. 1 Else Bak
Nr. 2 Helle Andersen
Nr. 3 Grethe Pedersen.

På billedet vinderne (Merethe Christensen, Birthe Wandrich og Inger Krejbjerg var ikke tilstede).

2 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments

Det var en super afslutning godt gået

8 år siden

Søster, hvor er du??