Bak Fortuna op mod Fiorentino

Billetsalget til Fortunas første hjemmekamp i sæsonens UEFA Womnens Champions League er nu i gang.

43

Fortunas kamp spilles på Nord Energi Arena onsdag den 11. oktober kl. 20, hvor modstanderen er italienske Fiorentina.

De to hold tørner sammen første gang onsdag den 4. oktober i Firenze, og så falder den endelige afgørelse altså hjemme i Hjørring.

Der er tradition for høj kvalitet og stor spænding i UWCL-kampene. I foråret var Fortuna nået frem til kvartfinalen, inden det blev til beskedne nederlag til Manchester City.

I år satser Fortuna på at komme pænt videre fra det første opgør mod den italienske storklub, og det skulle gerne igen blive til flere runder.

Med et godt hjemmepublikum i ryggen er der, med denne sæsons meget brede og solide Fortuna-trup, mulighed for at komme langt!

Så – køb billet og kom på Nord Energi Arene onsdag den 11. oktober kl. 20 og bak pigerne op !!!

Billetterne kan købes her!

Der kan også læses om Fortuna her

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments