Vendsyssel er ude af pokalturneringen

Vendsyssel røg onsdag aften ud af tredje runde i pokalturneringen.

74

Vendsyssel FF havde onsdag aften besøg af SønderjyskE på hjemmebanen i Hjørring.

Allerede i kampens 8. minut gjorde SønderjyskEs Troels Kløve det til 0-1 til gæsterne.

Kort inde i anden halvleg var Troels Kløve igen på banen og gjorde det til 1-2 til SønderjyskE.

Dermed må Vendsyssel FF desværre forlade pokalturneringen i tredje runde.

Godt 1200 tilskuere så kampen mellem Vendsyssel og sønderjyderne.


Kilde: TV2 Nord.
Foto: Arkiv.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments