Børnehuset Hirtshals på fiskeri med Nordsøen Oceanarium

Sæsonen for fiskeri på lavt vand med skoletjenesten ved Nordsøen Oceanarium blev i dag afsluttet af Børnehuset Hirtshals.

121

En flok glade piger og drenge fra Børnehuset Hirtshals lukkede i dag sæsonen for fiskeri på lavt vand sammen med Kim og Anders fra Skoletjenesten.

Der blev fanget fladfisk, krabber, rejer, blåmuslinger, purpursnegle og ikke mindst tre flotte kompasgopler, der hører til klumpfiskenes yndlingsmad.


Kilde: Nordsøen Oceanarium.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments