Klubmesterskab afholdt lørdag og søndag i Hirtshals Golfklub

Vejrudsigten var ikke den bedste for weekenden, men klubmesterskaberne i Hirtshals Golfklub blev ikke desto mindre afviklet i rimeligt godt vejr og med stor succes på anlægget i Kjul.

795

Hirtshals Golfklubs bedste herre med 36/18 blev Chris Poulsen, mens det hos damerne med 18/18 blev Susanne Sørensen.

Det er vel at mærke de spillere, der har gået banen i lavest mulige slag, hvilket blot understreger, at de faktisk er klubbens bedste og dermed også vindere af en privat parkeringsplads med eget skilt for det næste år.

– Vivis kage var verdensklasse som altid og Gustaf og Elins udvalg i pølsevognen var mindst lige så godt. Trods fugt stod banen også knivskarpt, fastslog Finn Carlo Frederiksen, som med masser af muntre bemærkninger forestod præmieuddelingen.

Traditionen tro blev vinderspeachen holdt af herrernes klubmester Chris Poulsen. Den indeholdt både humor og en cadeau til konkurrenterne samt stor tak til klubben.

En lille 6 hullers match var arrangeret for de to 12 årige drenge Ronni Lambreth Hansen og Zacharias Traneklint. Her vandt Ronni.

Resultater af klubmesterskabet 2017

1 Kommentar
Inline Feedbacks
View all comments
8 år siden

Chris Poulsen jeg er og bliver stolt af dig ven !