To fra Fortuna på landsholdet for U17

Endnu engang er Fortuna repræsenteret på et landshold. To spillere stiller op på det danske U17-landshold, og kampene afvikles i Kolding.

145

Det er Emma Snerle, der et stykke tid har været inde i billedet, og nu er Cicilie Christensen også udtaget.Begge piger spiller på Fortunas U18 DM hold.

Snerle  er angriber og har spillet 6 kampe på U16 landsholdet og 10 kampe på U17 landsholdet, Hun har 4 landskampmål på sit CV.

Cecilie er også angrebspiller. Hun har spillet 7 kampe på U16 landsholdet. Cecilie er elev på Dana Cup Academy,

Pigerne har første opgør søndag den 24. september kl. 15 og det er mod Wales. Onsdag den 27. september går det løs mod Kasakhstan på Kolding stadion, hvo også det sidste opgør mod Frankrig finder sted. Det er lørdag den 30. september kl. 15.

Fortuna og FlaskePosten ønsker pigerne tillykke med udtagelsen og ønsker begge al mulig held og medgang!

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments