Tilfredshed med Hjørring Kommune på Vesthavnen

FlaskePosten har modtaget ovenstående foto fra en glad Allan Milton Woller, som er ansat på Vesthavnen og har ros til Hjørring Kommune.

558

Det er åbenlyst opmuntrende for Vesthavnens brugere og ansatte ved virksomhederne, at Hjørring Kommune har valgt igen at tillade parkering på pladsen neden for Trappen.

Det fik FlaskePosten i hvert fald tirsdag, efter sommerens mange forskellige arrangementer i Hirtshals, sammen med ovenstående foto meddelt i en besked fra Allan Milton Woller, der arbejder på Vesthavnen.

– Fremfor at pladsen kun har været brugt som skaterplads for nogle få unge mennesker, kan vi endelig komme forbi turisterne og passe vores arbejde, skriver Allan Milton Woller.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments