Christian Bertelsen med Admiralen har ikke købt Bjesken

Efter nyheden om, at indehaverne har solgt Bjesken i Hjørring, gik der hurtigt rygter om, at køberen var Admiralens indehaver, men det afviser Christian Bertelsen.

2061

Rygters bureau i Hirtshals fik hurtigt efter salget af Bjesken i Hjørring spredt den historie, at værtshuset skulle være købt af Christian Bertelsen.

– Jeg er rigtig glad for mit værtshus Admiralen – Et anderledes sted i Hirtshals. Jeg vil da omvendt ikke sige, at jeg aldrig kommer til at stå bag baren på et værtshus i Hjørring, men lige nu er jeg glad og tilfreds her, hvor jeg er, fastslår Christian Bertelsen.

Den glade indehaver og værthusbestyrer fejrer i øvrigt sin 14 måneders dag den 2. september med øl inklusiv shots for 14 kroner hele dagen.

Ligesom Kirsten Daugaard samme dag kl. 14.00 indtager scenen på Admiralen – Et anderledes sted på Jyllandsgade i Hirtshals.

5 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments
8 år siden

Hjørringgade troede det var Jyllandsgade

8 år siden
Reply to  Mulle Nielsen

Dét er det – tak! 😉

8 år siden

Så mangler vi bare dig Finn Asger Kristensen har du mon købt bjæsken? ?

8 år siden

Nej det kan jeg afvise 100 % ??

8 år siden

Det er det nye sort man skal afvise at man har købt bjæsken . Hvem skal den næste deltager være ??