
Rygters bureau i Hirtshals fik hurtigt efter salget af Bjesken i Hjørring spredt den historie, at værtshuset skulle være købt af Christian Bertelsen.
– Jeg er rigtig glad for mit værtshus Admiralen – Et anderledes sted i Hirtshals. Jeg vil da omvendt ikke sige, at jeg aldrig kommer til at stå bag baren på et værtshus i Hjørring, men lige nu er jeg glad og tilfreds her, hvor jeg er, fastslår Christian Bertelsen.
Den glade indehaver og værthusbestyrer fejrer i øvrigt sin 14 måneders dag den 2. september med øl inklusiv shots for 14 kroner hele dagen.
Ligesom Kirsten Daugaard samme dag kl. 14.00 indtager scenen på Admiralen – Et anderledes sted på Jyllandsgade i Hirtshals.





















































Hjørringgade troede det var Jyllandsgade
Dét er det – tak! 😉
Så mangler vi bare dig Finn Asger Kristensen har du mon købt bjæsken? ?
Nej det kan jeg afvise 100 % ??
Det er det nye sort man skal afvise at man har købt bjæsken . Hvem skal den næste deltager være ??