Solskin det meste af mandagen i det nordvestlige Vendsyssel

Sensommer med solskin det meste af dagen også i og omkring Hirtshals.

57
Foto: Arkiv.

Det helt store samtaleemne over sommeren har været det noget svingende sommervejr.

Regn, regn og regn har været vejrgudernes opskrift på serveringen også til det nordvestlige Vendsysselen. Mandag lysner det imidlertid – bogstaveligt talt.

DMI forventer nemlig fuld sol det meste af mandagen og temperaturer op til 20 grader i dele af landsdelen. Dog skal man forvente en svag til frisk vind omkring nordvest, men det er vi jo så vant til heroppe og især i og omkring Hirtshals.

Resten af uge 34 tegner også et solrigt billede, selvom vi dog kan forvente lidt flere byger senere på ugen.

 

Kilde: TV2 Nord & DMI.

Foto: Arkiv.

1 Kommentar
Inline Feedbacks
View all comments
8 år siden

Den udsigt er herfra daglig 🙂