
Bronze i single og sølv i double til Simon Söderlund ved Ungdoms Europa Mesterskaberne.
– Det bliver spændende at se ham i kamp i Hirtshals fredag den 8. september mod Viby. I denne kamp spiller han på hold sammen med Martin Lund, An Shu og Khaled Assar. Et rigtig stærkt hold, fastslår Lars Rokkjær fra bordtennisklubben B75.
Videoen ovenfor viser et klip fra Simon Söderlunds semifinale mod Pletea fra Rumænien.





















































