
Den nye konservative borgmesterkandidat ved kommunalvalget den 21. november i Hjørring Kommune, Per Møller, havde lørdag fornøjelsen af at holde en lille tale og sende de flere end 100 danske og udenlandske veteranlastbiler afsted på landevejene i Vendsyssel.
Starten på Nordjysk Veteranrally, som er arrangeret af Foreningen Nordjysk Lastbilnostalgi af 2007, gik ved det gamle NCC på Sæbyvej i Hjørring. Bilerne skal derefter køre i kortege mod Sæby og derfra til Klokkerholm og så via Brønderslev tilbage til Hjørring.
Per Møller blev helt nostalgisk, da han blandt andet genså lastbiler af samme model som den fra hans soldatertid, som er den legendariske Bedford MJP2. Dem har vi desværre et foto af, men på billedet ovenfor ses en glad Per Møller ved lørdagens Nordjysk Veteranrally.























































Paul Larsen Skovfoged