
Lærer Karina Smed Pedersen sidder i skrivende stund i bussen på vej hjem fra Aarhus. Hun har selskab af 23 glade 5. klasses elever, som er vindere af guld ved Skole OL.
– De har præsteret bedre, end jeg havde drømt om, og nøj, hvor har de fortjent den guldmedalje. Indrømmet, jeg er så stolt af dem, fortæller Karina Smed Pedersen.
I går var 4. B i ilden. Det blev til en samlet 12. plads. Individuelt sølv i boldkast til Frida Johannesen. I morgen er 6. A med og fredag 7. C. Så flot repræsentation fra Hirtshals.
Kæmpe tillykke samt held og lykke med klasserne torsdag og fredag fra FlaskePosten!




















































