Norsk Sjømannsforbund spillede fodbold hos Hirtshals Idrætscenter

Det var Norsk Sjømannsforbund fra Vestlandet, som er Bergen, Stavanger og Haugesund, der denne onsdag har spillet fodbold på kunsbanen ved Hirtshals Idrætscenter.

21

Det var 261 deltagere fra Norsk Sjømannsforbund på Vestlandet, som onsdag kl. 8.00 ankom med Fjord Line for at spille spiller 7 mands fodbold på 4 baner ved Hirtshals Idrætscenter.

– De har spist morgenmad og middagsmad, samt slutter af med aftensmad her, før de sejler hjem kl. 20.00. Det er 21. gang, de afholder denne cup i fodbold, fortæller halinspektør Rasmus Jespersen.

– Solen har skinnet, og stemningen har været rigtig god. Alle går op i fodbold, men mange kommer også for at have en god dag sammen med kollegaer, uddyber Rasmus Jespersen.

Lederen af arrangementet er Sverre Flatebø fra det norske Søfartsdirektoratet. Med sig har han et team, som laver kampprogrammet. Flere har været med i alle 21 år.

Alle deltagerne er voksne søfolk fra rederier rund om i Norge.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments