Overskud afleveret fra støttekoncert på Nordsøen Oceanarium

Der er 35.000 kroner på vej til både Hospice Vendsyssel og Børneafdeling 303b på Aalborg Universitetshospital fra Ib Grønbech og Sussi & Leo.

21

Man kan sagtens kombinere en glad og festlig aften med et seriøst formål. Således var der den 16. februar lagt op til fællessang, da publikum kunne skråle med på ”Beatles-Hår” og ”De Lange Underhylere” til dobbeltkoncert med Ib Grønbech og Sussi & Leo på Nordsøen Oceanarium.

Overskuddet fra koncerten, der var stablet på benene i et samarbejde med blandt andet Hirtshals Musikforening, går til Hospice Vendsyssel i Frederikshavn og Børneafdeling 303b på Aalborg Universitetshospital. Og det er ikke tilfældigt. Før jul mistede Ib Grønbech og Sussi & Leo deres gode ven gennem mange år, lydmand John Larsen, til kræft.

Musikerne Sussie og Leo og Ib Grønbech spillede i Februar måned en støtte koncert til ære for deres tidligere lydmand John Larsen, som sluttede sit liv på Hospice Vendsyssel, i dag overrakte de en check på 35.000 kr, netop på Hospice, tidligere havde musikerne været forbi Børnekræftafdelingen i Aalborg ligeledes med 35.000 Kr

Geplaatst door Mogens på Mission op donderdag 23 maart 2017

Mogens Jørgensen i selskab med blandt andre Ib samt Sussi & Leo.

På trods af den triste baggrund var der dengang i februar lagt op til fest på Nordsøen Oceanarium.

– Det er helt i Johns ånd, at folk skal hygge sig og feste og have det rart. John ville være ked af det, hvis vi stod og vrælede, sagde Sussi Nielsen lige inden støttekoncerten.

I dag kunne Hospice Vendsyssel og Børneafdeling 303b så hver modtage en check på 35.000 kroner.

Foto og video: Mogens Jørgensen.

Kilde: TV2 Nord.

 

 

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments