
Cheftræner Morten Arvidsson og ledelsen i Vendsyssel Håndbold er efter en konstruktiv og tæt dialog kommet frem til, at samarbejdet mellem de to parter slutter ved udgangen af indeværende sæson.
Klubben har i tiden med Morten Arvidsson som træner været utrolig glade for hans indsats og store faglige viden både på og uden for banen. Han har ifølge klubben været med til at sætte nogle ting i gang, som de vil arbejde videre med.
Morten Arvidsson ser også tilbage på samarbejdet med positive brille:
– Jeg har gennem hele processen forsøgt at være troværdig i forhold til de strategier, vi i Vendsyssel Håndbold har arbejdet efter. Der er et stort potentiale for elitehåndbolden i Vendsyssel Håndbold, som kræver stor daglig opmærksomhed og en arbejdsressource, der pt. sammenholdt med mit civile arbejde, er vanskelig at få til at gå op i en større enhed. Derfor giver det god mening, at Vendsyssel Håndbold fremadrettet finder det rigtige match til at videreføre projektet, siger således Morten Arvidsson.
Han arbejder naturligvis sammen med resten af holdet videre i bestræbelserne på at slutte sæsonen i 1. Division af så godt som mulig og slutter sit engagement i klubben, når sidste turneringskamp er spillet.
Bestyrelsen har da også med egne ord fuld tillid og tiltro til, at opgaven med at hente de nødvendige point bliver løst professionelt af såvel spillertrup som trænerstab.
FlaskePosten ønsker i lighed med Vendsyssel Håndbold held og lykke samt god vind fremover til Morten Arvidsson.





















































