Pigerne fra B75 triumferede mod Daugaard

Pigerne fra B75 skulle søndag spille udekamp mod Silkeborg og Daugaard.

34

Efter tre dage på træningslejr i vinterferien virkede Nicoline, Helle og Ida helt klar til kamp; og hvilken kamp det blev i Daugaard.

– Helle taber sin første kamp mod velsagtens ligaens største talent Josephine. Så er det Nicolines tur, og hun vinder i flot stil over Amalie. Dernæst er det tid til double, hvor Ida og Helle gør kort proces og vinder 3-0, fortæller Jens Andersen fra B75.

– Derefter skal Nicoline møde Josephine, og taber desværre. Helle skal møde Amalie, og hvis pigerne vil have første sejr, skal den vindes, og det gør hun i en sand gyser, der går i 5 sæt. En kæmpe skalp og vigtige point på kontoen, fastslår Jens Andersen.


Vindernes atttitude var tydelig efter første sejr til Nicoline, Helle og Ida.

– Så blev det tid til at møde værterne fra Daugaard, som ligger på 3. pladsen i Pigedivisionen. Her kunne pigerne ikke følge op på succesen og på trods af, at Ida vandt en enkelt single og godt spil i singler og double fra Helle og Nicoline, var det altså ikke nok, og de taber 4-1, konkluderer Jens Andersen.

Under alle omstændigheder et stort tillykke fra FlaskePosten til pigerne med deres første og fuldt fortjente sejr, som blev fejret på McDonald’s.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments