Hirtshals Skoles 5. A deltager i konkurrence hos Telenor

Telenors konkurrence er for alle 5. og 6. klasser og har til formål at sætte fokus på digital mobning, hvilket gøres flot i denne video af 5. A på Hirtshals Skole.

19

Telenors konkurrence bygger på 5. og 6. klasses egne eksempler på de sociale medier og lægger op til både fortolkning, diskussion og kreativitet samt interaktiv læring.

Målet er selvfølgelig dermed at øge elevernes bevidsthed om, hvordan de kommunikerer på de sociale medier, hvilket ovenfor klares flot af 5. A på Hirtshals Skole.

Konkurrencen løber til 31. marts 2017.

Link: #digitaltpænt

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments