
Onsdag aften mødtes Hirtshals 1 og Hirtshals 2 i dartturneringen hos DAI.
De normale pølser med brød var udskiftet med ribbenssandwich med hjemmelavet rødkål og agurker, som Anne Marie og Ove havde sørget for, fortæller René Thomsen.
Så der blev lagt en god bund inden kampstart. Kampen var yderst tæt, men det lykkedes dog Hirtshals 1 at vinde 6-4.
Rene Thomsen-Frank Kristensen 0-3
Allan Bach Christensen-Anne Marie Løth 3-0
Steen Andersen-Ove Isager Thomsen 2-3
Merethe Frandsen-Finn Kristensen 3-0
Steen/Rene-Anne Marie/ Finn 3-0
Allan/Merethe-Ove/Frank 3-0
Rene-Anne Marie 3-0
Allan-Ove 3-0
Steen-Finn 0-3
Merethe-Frank 1-3
Dermed hænger Hirtshals 1 fortsat på i toppen af rækken
Næste uge er der vinterferie, men i uge 9 spiller Hirtshals 2 hjemmekamp mod ØBI Pilen, mens Hirtshals 1 skal en smut til Hørby





















































