
Af Nicklas Bjerregaard
Bordtennisklubben B75
Jysk mesterskab i bordtennis for seniorspillere blev i denne weekend afholdt i Hirtshals idrætscenter.
Fredagen fyldte B 75 begge haller op med bordtennisborde og gjorde klar til brug resten af weekenden.
Om lørdagen startede de første rækker, og B 75 var klar til at tage imod alle spillerne. Ligesom der var B 75’ere klar ved dommerbordet, som er der, hvor alt bliver styret, og folk, der sørgede for, at alt gik godt og som det skulle.
Hele lørdagen foregik godt, og spillerne og ledelsen var tilfredse med, hvordan dagen forløb.
Om søndagen foregik det hele også godt, og det med en masse spændende kampe, og der var mindre travlt. Hele senior 1 rækken var B 75’ere med i alt 10 spillere.
Da det hele var færdigt, blev hallerne pakket sammen, og var klar til brug igen.
Det gik også godt for B 75 spillerne hvor der var med der var ialt 16 spillere med.
Spillerne var Aqqalu Nielsen, Mikael Nyeng, Poul Petersen, Simon Rokkjær, Per Kristensen, Xenia Rindom, Ivik Nielsen, Daniel Christensen, Andreas Rokkjær, Mindaugas Steponkus, Jens Rosenbaum, Aka-Mark Møller, Ronni Gravesen, Christian Andersen, Mathias Harlund, Dennis Christensen.
Det blev også til nogle medaljer ialt 10 medaljer 5 af bronze 2 af sølv og 3 af guld og de blev vundet af:
Simon rokkjær bronze senior 6.
Mindaugas Steponkus guld senior 1.
Ivik sølv senior 1 og bronze senior elite .
Daniel Christensen bronze senior 1.
Jens Rosenbaum bronze senior 1.
Aqqalu Nielsen guld senior 2.
Mikael Nyeng sølv senior 3.
Poul Petersen sølv åben A.
Dennis Christensen guld senior 7.
Aqqalu og ivik bronze i senior elite double.
Så alt i alt en god weekend med tilfredse folk og et godt organiseret stævne af B 75.
Foto: Jim Christensen.





















































