Fortsat sejrstime og generalforsamling hos Hirtshals Dartklub

Hirtshals 1 fortsatte torsdag aften stimen af sejre for den lokale dartklub, hvilket er et godt oplæg til generalforsamlingen den 25. februar.

15

Hirtshals 1 fortsatte torsdag sejrsstimen, da de vandt deres 5. kamp i træk og lagde pres på rivalerne.

Holdet, som bestod af Rene Thomsen, Allan Bach Christensen, Merethe Frandsen og Kenneth Mikkelsen, vandt med hele 7-3 over modstanderne fra ØBI Pilen.

Særligt Rene Thomsen og Kenneth Mikkelsen, som havde afløst en sengeliggende Steen Andersen, viste godt spil. Begge spillere vandt deres to singler, plus at de sammen vandt deres double og faktisk kun tabte et sæt hver hele aftenen. Allan tabte en single og Merethe begge sine, mens de sammen vandt deres double.

– Efter en lidt uheldig start på sæsonen med mange tætte nederlag er det dejligt, at heldet er vendt. Vi er nu ubesejret de seneste 6 kampe, og det skal vi nyde, så længe det varer, fortæller Rene Thomsen.

Næste uge er der kamp mod førerholdet fra Hængepilen,. Det sker onsdag kl. 19 i Asdal Sognegård.

Ligesom der er generalforsamling lørdag den 25. februar kl. 13.00. Dagsorden ifølge vedtægterne.

Forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments