B75 er denne weekend til Jyske Mesterskaber

B75 er med en større flok i denne weekend taget afsted på klubtur til Jyske Mesterskaber i Esbjerg.

13
Spillere,  ledere og forældre fra B75 har taget turen til Esbjerg fredag aften for at deltage og spille Jyske Mesterskaber, hvor jagten på medaljer startede lørdag morgen og fortsætter til søndag aften.
– Allerede lørdag bød på flere medaljer til B75, og selv om alle er trætte, starter det også rigtig fint søndag morgen, fortæller Jens Andersen, som efter stævnet sender de endelige resultater til FlaskePosten.
0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments