
Xenia Rindom er 14 år og og er født og opvokset i Dronninglund men hun tog altid turen op til Hirtshals for at spille i bordtennisklubben B 75, hun er Danmarks bedste bordtennisspiller i sin årgang.
– Xenia går på Halvorsminde efterskole, hvor hun går på bordtennislinjen for at kunne dedikere mere af sin tid til bordtennis.
Xenia har i denne sæson vundet et stort stævne i Boris Sverige, hun vandt også et stort internationalt stævne i Stokholm, og i sidste sæson vandt hun, fortæller Nicklas Bjerregaard fra bordtennisklubben B75.
– I sidste sæson vandt hun også top 12, som er et stævne, hvor de 12 bedste i hendes årgang spiller alle mod alle, og hun vandt Danmarksmesterskabet i hendes årgang i single, double og mixdouble, så det blev til hele 3 guldmedaljer ved det Danmarksmesterskab. Xenia vandt også i maj en pris i Hjørring kommune for en bemærkelsesværdig præstation, tilføjer Nicklas Bjerregaard .
Xenia blev nomineret af sin coach og mentor Peter Sundbæk, som altid har været en støtte for hende, og han og hans kone Vivi har altid været med ude og coache Xenia, når hun har spillet kamp.





















































