B75 til Jysk Top 8

Alle spillere fra B75 havde en god turnering og var tilfredse med deres spil og resultat, hvor der blev spillet lange og gode bolde i mod gode modstandere.

15

Af Nicklas Bjerregaard
Bordtennisklubben B75

I den forgangne weekend var B75 til Jysk top 8 med 6 spillere i Bjerringbro.

Det var en endagstur, så spillerne tog tidligt afsted for at kunne nå at varme op. Spillerne havde glædet sig meget til turen og var meget forventningsfulde, men også spændte.

Spillerne med på turen var Michael Bech, Andreas Andersen, Inngilli Petersen, Avi Rødgaard, Helle Andersen og Ida Stahlschmidt, og coach Alex Doleux. Spillerne havde forberedt sig længe, og at det var chancen for at prøve kræfter mod de bedste spillere i Jylland.

Det var et godt arrangeret stævne, hvor man vidste, hvornår og hvor man skulle spille, så man havde rigelig mulighed for at kunne forberede sig til hver kamp.

Det blev til en bronzemedalje, som blev fundet af Ida, men alle spillere lavet nogle rigtig flotte resultater.

Michael Bech: femteplads i junior B.

Andreas Andersen: fjerdeplads i drenge A.

Inngilli Petersen: fjerdeplads i Dame 18 A.

Avi Rødgaard: fjerdeplads i dame 18.

Helle Andersen: femteplads i pige 13.

Ida Stahlschmidt: tredjeplads i pige 13.

Spillerne heppede også på hinanden og var en god støtte, når andre havde brug for det.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments