B75 tog syv medaljer ved Penthouse International Open

Det var fornemt, at Xenia Rindom, som tidligere omtalt her på FlaskePosten, tog dobbelt guld ved Penthouse International Open, men der var faktisk flere medaljetagere fra B75.

8

Af Nicklas Bjerregaard
Bordtennisklubben B75

I denne weekend var B75, som tidligere omtalt her på den lokale webavis, til Penthouse International Open i København.

Det var det første stævne på Sjælland i denne sæson, så alle var spændte på at møde nogle nye spillere. Der var både spillere fra Danmark og udlandet, som stillede op ved Penthouse International Open. Der var også nogle af de bedste spillere med fra Danmark i hver række. Spillerne ankom fredag og spillede lørdag og søndag, hvorefter de tog hjem søndag aften.

B75 havde 10 spillere og en coach med, som var Martin Lund, Andreas Andersen, Tom Sidler, Ivik Nielsen, Poul Petersen, Michael Bech, Simon Soulard, Xenia Rindom, Thea Nielsen (Søhøjlandet) spiller for B 75 dame Elitedivision, Laura Lilholt (Viborg) spiller for B 75 dame elitedivision, coach Alex Doleux samt Andreas Lonnebjerg og Elias Nielsen Hansen.

Spillerne havde en god tur og fik spillet en masse velspillede kampe, hvor det både blev til overraskelser og sikre sejre, og det blev ialt til 3 guldmedaljer 2 sølvmedaljer og 2 bronzemedaljer, og de blev vundet af:

Xenia Rindom: guld pige 14 og guld dame klasse 1.
Poul Petersen: guld herre kl 3.
Martin Lund: bronze herre kl 1.
Simon Soulard: bronze U21 elite.
Ivik Nielsen: sølv herre kl 1.
Tom Sidler: sølv 2 drenge elite.

Alle spillerne var meget tilfredse og stolte af deres resultater og glade for at møde nye og anderledes modstandere.

Link til tidligere artikel: Dobbelt guld til Xenia Rindom fra B75

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments