Forside 112 Mad og øl stjålet i Margretheparken

Mad og øl stjålet i Margretheparken

Mellem tirsdag og onsdag har tyve igen været på spil i Hirtshals.

26
Foto: Arkiv.

Mellem tirsdag 16. august og onsdag 17. august har indbrudstyve været på spil i Margretheparken i Hirtshals, forlyder det i døgnrapporten fra Nordjyllands Politi.

Tyvene kom ind igennem vinduet til servicebygningen, som de brød op med et koben. Fra bygningen stjal de en kasse øl, en bærbar computer og tømte køleskabet.

Foto: Per Frank Paulsen.

 

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments