
Hirtshals Skoles 4. B blev næstbedst af alle landets 4. klasser med guld i længde og sølv i stafet, boldkast og 400 meter løb.
– Det glemmer de sgu’ aldrig, fortæller Niels Viberg, der var med som far til Silje, som kom i finalen i længdespring og blev nummer fem på landsplan.
Olivia vandt sølv i boldkast, Laura vandt sølv i 400 meter, stafetholdet med 10 elever vandt sølv, mens guld i længdespring blev vundet af Natasja.
– Har haft den vildeste dag i København sammen med blandt andre glade elever, stolte forældre og nåh ja Kronprinsen, noterer Karina Smed Pedersen.
FlaskePosten ønsker et kæmpe tillykke til eleverne fra 4. B og ser frem til forhåbentlig onsdag at kunne bringe nyt om 5. A fra Hirtshals Skole.
Foto: Niels Viberg.





















































