
Der var en bred deltagelse ved dette års klubmesterskaber hos B75. Lige fra klubbens elitespillere til begyndere.
– Til klubmesterskaberne er der altid en helt speciel atmosfære og en ganske eftertragtet ære på spil, fortæller næstformand Daniel Søndergaard Christensen.
Der blev da også spillet mange gode kampe, mens forældrene så på og hyggede sig.
Eliterækken blev vundet af Mindaugas Steponkus, som i finalen først var bagud 0-2 mod den velspillende Andreas Rokkjær, men fik kæmpet sig op igen og tog sejren. På 3. og 4. pladsen kom Daniel Christensen og Jakob Larsen.
Jens Vejsgaard Larsen vandt B-rækken, tæt efterfulgt af Anders Pilgaard og Mathias Trøster. Ungdomsrækken blev vundet af Ida Stahlschmidt foran Nikolai Berg Hansen og Helle Andersen.
Efter singlerækkerne var det tid til double, hvor der blandt andet blev spillet på kryds og tværs af alder og niveau, hvilket gav sjove og underholdende kampe.






















































