Guld og bronze til Hirtshals Bowlingklub

Der var igen medaljer til Hirtshals Bowling Klub, der træner hver onsdag i Hirtshals Bowlingcenter.

11

Så gjorde de det igen. Hirtshals Bowling Klub har vundet guld, fortæller Jeanette Nielsen. Tillykke til Poul Erik Andersen, Tove Hansen, Per Nielsen og Ole Frost Jensen. Klubben vandt yderligere en flot bronzemedalje, tilføjer Jeanette Nielsen.

Fakta

I efteråret 1998 var der en gruppe bowlingspillere der besluttede sig for at stifte en bowlingklub i det forholdsvis nyåbnede Hirtshals Bowlingcenter.

Igennem årene er det en blandet flok af spillere, der har været tilknyttet klubben. Lige fra ungdom til pensionister og efterlønnere. Ambitionsnivauet har også været forskelligt, men der har altid været plads til alle parter.

Lige fra starten har klubbben haft turneringshold tilmeldt under Jysk Bowlingunion. De bedste resultater har været, at dameholdet i en sæson har spillet i 3. Division Nord og herreholdet i to sæsoner spillede i Serie 1.

De seneste år har klubben dog kun haft hold i Mix, men med medaljehøst af både guld, sølv og bronze.

Kilde: Hirtshals Bowling Klub

Foto: Jeanette Nielsen.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments