Møde om udviklingsstrategi hos FLAG Nord på Hotel Skaga

Møde og afstemning om udviklingsstrategien hos FiskeriLAG Nord på Skaga Hotel i Hirtshals.

22

Bestyrelsen for FLAG Nord har opnået godkendelse af foreningen i Erhvervsstyrelsen. Arbejdet med udvikling af foreningens udviklingsstrategi er dermed ved at være fuldført.

Udviklingsstrategien er en ledetråd for, hvilke projekter der kan indstilles til tilskud via midlerne under Hav- og Fiskeriudviklingsprogrammet i perioden 2014 til 2020.

Ved mødet fremlægges FiskeriLAG Nords forslag til udviklingsstrategi. Der dernæst skal stemmes om, hvorvidt foreningens medlemmer kan godkende strategien for udvikling. Er du ikke allerede medlem, kan du gratis blive det ved tilmelding.

Alle over 15 år fra kommunerne Hjørring og Frederikshavn er inviteret til orienteringen og afstemningen om udviklingsstrategien mandag den 29. februar kl. 19.00Skaga Montra i Hirtshals.

Program:

Spisning med bestyrelsen kl. 19.00
Information og afstemning kl. 19.45

Tilmelding er nødvendig senest søndag den 28. februar til [email protected]

 

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments