
Der er som allerede omtalt kommet nye ansigter i restauranten, men dermed også nye hoveder, der garanteret også tænker noget anderledes. Torsdag den 14. januar åbner de Restaurant Fyrklit.
Samtidig er flere af de tidligere ansatte heldigvis også fortsat at finde i køkkenet og restauranten, hvor de vil bidrage til som et team at løfte restauranten til et nyt niveau, forsikrer de to nye ledere med opbakning fra direktør Anders Kronkvist Thorsager.
– Vi vil løfte restauranten ind i en ny tid; en tid der tager naturen indenfor. Vi går meget op i at følge sæsonen og lade råvarerne tale for sig selv, forklarer køkkenchef Simon Emil Christensen og restaurantchef Stefan Vilsen.
– Vi tror på det enkle. Derfor finder I ikke 20 forskellige retter på menuen, men et simpelt kort, der sikrer, at vi kan stå stærkt over hele linjen. Hirtshals og omegn har et enormt gastronomisk potentiale, tilføjer de to chefer.
– Vi har havet lige for næsen; en af Danmarks største fiskeauktioner, der altid sikrer det bedste og friskeste fra havet. Vi har skoven og stranden, der sikrer os velsmag i form af nyplukkede svampe og urter, fastslår Simon og Stefan.
Det populære spistesteds hjemmeside er netop nu under ombygning, men man kan på Facebook følge med i de mange nye tiltag, åbningstider udviklingen af menukortet via linket her Restaurant Fyrklit.
Link til tidligere artikel: Præsentation af de to nye chefer hos Restaurant Fyrklit
Link til tidligere artikel om den nye direktør: Anders Thorsagers første 100 dage som chef på Fyrklit






















































