
Nogen der kan bruge et ladefund med danske papirer? Der er tale om en Ford C. fra 1935, som har stået i en garage i 56 år. Den har ikke været startet og er på 6 volt, forlyder det fra Sindal Autoophug.

Antikvarisk Ford C dukkede frem af støvet i en garage og er nu til salg hos Sindal Autoophug.

Nogen der kan bruge et ladefund med danske papirer? Der er tale om en Ford C. fra 1935, som har stået i en garage i 56 år. Den har ikke været startet og er på 6 volt, forlyder det fra Sindal Autoophug.



Hvad koster den lille sjover ?
Hvad koster den, er vild med gamle biler ????