Genbrugspapir til gavn for beboerne på Bålhøj Centret.

De frivillige i Tårs indsamler papir til glæde og gavn for beboerne på Bålhøj Centret.

241

På Bålhøj Centret er man ”hoppet på affaldsdillen”. Der skal samles gamle aviser og andet genbrugsvenligt papir. Derfor er der opsat containere ved Plejehjemmet, hvor man opfordres til at aflevere aviser og papir.

– Bag dette tiltag står ”De Frivillige”, og de midler, indsamlingen kan tilvejebringe, går udelukkende til aktiviteter og fornøjelser for vores ældre medborgere på Bålhøj Centret, fortæller Pernille Fuglsang Jensen.

Af genbrugsvenligt papir kan nævnes aviser, reklamer, ugeblade, kopipapir, gavepapir, bøger og telefonbøger. Dog gøres der opmærksom på, at det skal være uden hård ryg og indbinding.

– Et flot tiltag som ønskes velkommen blandt beboerne på Bålhøj Centret, forsikrer Pernille Fuglsang Jensen.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments